ขอแจ้งผู้ใช้งาน www.hoteljob.in.th ทุกท่าน เนื่องจากสถานการณ์ covid-19 บริษัทจึงให้เจ้าหน้าที่ปฏิบัติงานที่บ้าน
หากต้องการสอบถามข้อมูล กรุณาติดต่อ 088-1478-898 หรือทาง line official @hoteljob จันทร์ - ศุกร์ เวลา 8.30 -​17.30 น.
×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.05.2021 | Viewers 801
Salary :
เงินเดือน
10,001 - 15,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
DUTIES & RESPONSIBILITIES:

- Support Loyalty program growth including new member acquisition and existing member engagement optimization.

- Responsible for checking the member eligibility, benefits, membership status as well as using points to burn & earn correctly.

- Service provide by communicating and assisting individuals to understand member needs, give advice and suggestions.

- Responsible for customer feedback, complaints and manage service recovery to customers.

- Understand and be able to use the Loyalty program tools effectively.

- Investigating problem and propose solution for any complaints resulting from the loyalty program.

- Work closely with the customer touch points (hotels, call center, sales managers...etc.) to develop processes related to the loyalty program.

- Co-ordinate with the Marketing team for any marketing initiatives that will enhance customer experience with our loyalty program.

- Proactive in identifying future & potential operational issues.

- Prompt action and effectively communication with the technical team partners / third service providers when there is any technical issues arise.
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Tanthip Tadatreetathip (Group Talent & Culture Manager)
Mercure & ibis Erawan Thailand - Head Office The Erawan Group PLC. 2 Sukhumvit Rd., Klongtoey Bangkok 10110 Thailand  กรุงเทพ
เว็บไซต์ : www.theerawan.com/en/our_business/hotels_resorts
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
05.05.2021
Group IT Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
05.05.2021
Group Reservation & Call Center Agent
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
05.05.2021
Loyalty Help Desk Agent
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
05.05.2021
Finance Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register