×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Resident Manager / Hotel Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Qualifications:
- Minimum of 5 years operational management experience preferably in Hotel industry.
- Age not more than 45 years old with a strong understanding of hotel operations and administration to include, budgeting, forecasting, sales, pricing, revenue management and marketing.
- Ability to study, analyze and interpret complex activities and/or information in order to improve new practices or develop new approaches.
- Must have strong decision making skills.
- Must perform well under stress and be adaptable to changing work environments.
- Ability to communication at all levels.
- Ability to work effectively in a team environment and take initiative.
- Excellent organizational skills.
- English required, as well as other language skills according to the hotel needs.

รายละเอียดงาน

Key Responsibilities:

- Manage the operations of the hotel in order to maximize profitability and to ensure superior guest service and product quality.
- Develop, recommend, implement and manage the operational department?s annual and long-term goals.
- Ensure that all operations departments are maximizing revenue and profit potentials while minimizing costs.
- Manage operational expenses to stay within budget guidelines, as well as gather and report financial information to the CEO and Owning Company.
- Ensures optimal compliance with corporate focus audit.
- Evaluates changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary.
- Ensures guest and employee satisfaction, while maintaining market competitiveness and exceptional financial performance.
- Be an inspiration to all hotel staff to achieve levels of performance.
- Interacts in a positive way with all team members to ensure a luxury guest experience.

สวัสดิการ

สวัสดิการ (Benefits)
- เงินเดือน (Salary) + Service Charge
- ประกันสังคม (Social Security)
- ประกันกลุ่ม (Group Insurance)
- วันหยุดประจำปี (Annual Leave)
- Officer Check (OC)
- ที่พัก (Accommodation)
- โทรศัพท์+ซิมการ์ดประจำตำแหน่ง (Phone Allowance)
- ค่าซักรีด (Laundry)
- ที่จอดรถ (Car Park)

Service Charge

พฤศจิกายน 2025 image
5,400.00 บาท
สิงหาคม 2025
image
5,203.85 บาท
กรกฎาคม 2022
image
8,200.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Mr. Weerayut H. email telephone

Kalanan Riverside Resort

17/56 ซอย สุขาประชาสรรค์ 2 บางพูด อำเภอปากเกร็ด นนทบุรี 11120 www.kalananriverside.com
ปิดรับสมัครแล้ว