×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 24.06.2021 | Viewers 988
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
8 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Requirements
Any genders aged between 35-45 years old
Acquire Bachelor degree in Marketing and/or related field
Have strong experiences in Digital Marketing, Marketing Communications and Data Analytics for Marketing growth
Have experiences in managing branches in SEA/ APAC
Understand operations point of view and workflows
Competent in MarTech softwares
Acquire strong leadership skills
Open minded and equipped with growth mindset
Job Details
รายละเอียดงาน
Generate and drive commercial strategy for Lub d
- Acquire Lub d target customers
- Own the whole digital customer journey including but not limited to own website, social
media channels, chats, blogs, review sites, OTAs and marketplaces, online and offline
channels
- Measure and track all commercial data points and create performance dashboards
- Manage with team members all aspects of the eCommerce business using data-driven
approach including, business planning, content strategy, promotional campaigns and
other online marketing, website design, customer service, web analytics and web
technologies
- Develop and execute of strategic and tactical business plans with other members of the
cross functional team supporting the eCommerce strategy
- Own and manage user experience of the website, social media, and other chat
communication channels including site navigation, content development, checkout
funnel and promotional campaigns
- Set up and manage team to utilize customer database and CRM in revenue generation
- Optimize RevPar while maintaining brand positioning
- Able to work with Property teams to understand local markets
- Lead Commercial team including but not limited to Revenue Management, E-commerce,
Digital & Content Marketing, Digital Operations and Reservations
- Collaborate with Operations and F&B Events team to generate revenues
- P&L ownership, manage new and existing eCommerce platform(s), engage with
technology stakeholders for eCommerce and product development.
Accelerate Digital Growth
- Identify and scale levers for growth, including digital marketing optimization (SEO, SEM,
Display/ Programmatic, Affiliates), CRM / personalization, UI/UX enhancements and All
Things Digital
- Partner and manage ancillary vendors - hotels, car rentals, insurance, holidays and
other ancillary relationships
Product Management
- Build product strategy and roadmap in line with company's growth and revenue plans
- Lead and orchestrate cross-functional teams to develop eCommerce solutions and drive
product strategy. End-to-end product development lifecycle ownership
(Conceptualisation to Go-live)
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด