×
×
×
×
  • 1
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.08.2021 | Viewers 211
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตวัฒนา]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- At least 1 years of relevant experience
- Excellent spoken and written English.
- Well versed in use of computers such as PowerPoint and Excel.
- Excellent interpersonal skills, able to organize and co- ordinate in a systematic manner.
Job Details
รายละเอียดงาน
General Manager- s Assistance

1.Prepares agendas and make arrangements for committee, board, and other meetings.
2.Compiles, transcribes, and distributes minutes of meetings.
3.Makes travel arrangements for General Manager.
4.Types, files and documents correspondences and records.
5.Maintains appointment calendars, schedules.
6.Answers and screens incoming calls and conveys messages to the General Manager.
7.Greets visitors and determine whether they should be given access to specific individuals.
8.Answers routine questions and furnishes information when possible.
9.Prepares responses to correspondence containing routine inquiries.
10.Performs general office duties such as ordering supplies and maintaining records management systems.
11.Document Controller of EHS.
12.Performs MOD Roster for Head of Department.
13.Walk Thru minutes monthly.
14.Responsible for the update of the staff information file.
15.Key roster Management & Admin in HRAS and remind every. department 5 days before end of the month.
16.Consolidate Training Attendant Sheet from all department submit to Human Resource Department monthly.
17.Responsible for finance department part as below:
-Breakfast invoices verify
-Check document for Petty Cash & Cash Advance
-Petty cash reimbursement
-Car parks reconcile
-Physical check Inventory with Housekeeping
-Update contract / agreement list
18.Responsible for Guest Service Department as below:

-Ordering supply (Stationary), ASR soft drink and welcome drink for GS Department
-Prepare refund document for reimbursement
-Update Service Recovery Record (daily)
-Submit OJT of GS Department to HR
-OTA commission summary
-Minutes meeting for GS Department (monthly)
-Notice and update record
-Post hotel activities to social media.
-Handle all Petty Cash & Cash Advance in GS Department
-Update Long Stay list (weekly)
-Update internet issue record from 10 mins feedback and ECMS (weekly)
-EHS document controller
-Walk Thru minute
-Breakfast Forecast send
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
15.09.2021
Engineer Officer (Somerset Park Suanplu)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
10.09.2021
Accounting Officer (AR) at Somerset Sukhumvit Thonglor Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
09.09.2021
Security Officer (The Park at Em District)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
09.09.2021
Account Payable Supervisor (Somerset Rama 9)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
09.09.2021
Urgent! Technician [Somerset Sukhumvit Thonglor]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
31.08.2021
Engineering Supervisor (Somerset Rama9)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
31.08.2021
Engineering Supervisor (Somerset Ekamai)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
30.08.2021
Assistant Sales Manager or Sales Manager for Cluster
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.08.2021
Engineering Manager @Ascott Thonglor Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register