ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
? Bachelor?s degree in marketing, or related fields
? Able to communicate in English both speaking & listening
? Two years minimum experience in an office setting.
? Working knowledge of both MS Word, Excel and PowerPoint
? Pro-active, comfortable working in a fast-paced environment under pressure and able to multitask
? Good interpersonal skills, competent in verbal and written skills
? Monitor and assist in the management of accruals and other administrative matters.
? Provide administrative and clerical support to the Team
? Perform administrative functions within the Department, make discretionary decisions and
interface with all appropriate Departments in QSNCC
? Answer correspondence and compose meeting minutes, memorandum and letters.
? Coordinate and arrange meetings, prepare agendas, reserve facilities and record and transcribe
minutes of meetings.
? Perform other related duties as assigned by the immediate supervisor or Director.
-
ศูนย์การประชุมแห่งชาติสิริกิติ์ โดย บริษัท เอ็น.ซี.ซี. แมนเนจเม้นท์ แอนดิเวลลอปเม้นท์ จำกัด
60 ศูนย์การประชุมแห่งชาติสิริกิติ์ ถนนรัชดาภิเษก แขวง/เขตคลองเตย 10110 www.qsncc.com