×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Duty Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- สามารถสื่อสารภาษาอังกฤษได้พื้นฐาน
- สามารถทำงานเป็นกะได้ (กะกลางคืน)
- มีใจรักงานบริการ ยิ้มแย้มแจ่มใส บุคลิกภาพดี
- แก้ไขปัญหาเฉพาะหน้าได้ดี

รายละเอียดงาน

1. Personally handle contact with all guests.
2. Leader of the Communication: The Duty Manager is a leader in the Front Office communication
3. The Duty Manager will join daily the AEM briefing & weekly the Front Office Meeting to bring with dynamism and initiatives all the questions, case studies & new ideas to be considered and discussed.
4. Deliver enthusiastic, positive, helpful and respectful guest communication, ensuring precise and effective information transfer to the team.
5. The Duty Manger will attend daily the FO Briefing and be very active giving full information & updates to FO team.
6. To ensure that a pertinent/relevant Department logbook is maintained updated and to check the logbook from the different sections of the FO to ensure that clear, constant and updated.
7. Communication lines are kept with all FO associate, ensures that all correspondences are replied within 24 hours.
8. Conducts site inspection of shop @ Park Village effectively.
9. To ensure the proper follow up of the room requests & coordination with housekeeping regarding the priorities in room cleaning.
10. Responsible to ensure that all Financial and Audit Procedures are respected, The Duty Manager will realize some "spot checks": Cashier Closures, Registration cards and Correspondence, Rebates, Paid Out each control will be signed the offer document by Duty Manager.
11. To keep full records of incoming and outgoing items in the Duty Manager Safe & to ensure proper follow up.
12. To motivate all the staff regarding the selling and up-selling programs, and to make sure that the rates given are matching with the instructions received. To do the proper controls as per procedures established.

สวัสดิการ

- วันหยุด 8 วันต่อเดือน
- วันหยุดพักร้อน
- วันหยุดลากิจ
- ชุดยูนิฟอร์มซัก-รีด
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ประกันสุขภาพ
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- Service Charge
ฯลฯ

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Park Village Rama 2

1/1-1/3 Soi Rama II Soi 56 Kwang Samaedam Khet Bangkhunthian Bangkok 10150 www.atparkvillage.com
ปิดรับสมัครแล้ว