×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

E-Commerce Manager/Asst.Mgr.

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

-Bachelor's Degree in any related field.
-Minimum of 5 years of experience in digital marketing in hospitality-related fields.
-Good written & verbal English and Thai is essential.

รายละเอียดงาน

KEY RESPONSIBILITIES:

Executes annual marketing plan to budget, in consultation with the owner, RM, Food and Beverage leader, Operations leaders, Director of Marketing Communications, Sales Manager, and Reservation teams.
Partners with Revenue Management to verify correct offer loading, verifying advertisement targeting is correctly directed at relevant consumer groups
Devising strategies that harness sales-related insights, prevailing standards, and novel developments to encourage sales in our online sales.
Coordinate Search Engine Optimization (SEO) & Pay Per Click (PPC) with our dedicated agency.
Execute Facebook IG Line campaigns to drive incremental revenue
Creating frameworks that transform our social media sites into highly profitable platforms.
Identifying market trends and insights into customer behavior.
Maintaining website content through the CMS and enhancing the user experience.
Maintains frequent, active engagement with Cluster E-commerce manager to verify alignment, pull-through, and 2-way communication about the status, performance evaluation, opportunities, and issues related to online programs and initiative
Create promotional offers and check to see that these are uploaded precisely.
Analyzing traffic to inform website maintenance and the effectiveness of marketing strategies.
Produce monthly reports for each channel as required by the hotel and head office.
Reporting on the utility of existing and new strategies.

Social Media Content Management

Facilitates social media engagement and updating content in local digital channels (e.g., hotel website, travel sites).
Develops and executes promotions campaigns in F&B, weddings, spas, rooms, and conferences through relevant digital and social media channels.
Engages in proactive online reputation management by surfacing relevant guest comments (positive or negative) in social media channels and responding accordingly.

สวัสดิการ

1. วันหยุดประเพณี 15 วันต่อปี
2. วันลาพักร้อนประจำปี เริ่มที่ 7-12 วัน/ปี
3. สวัสดิการวันหยุดประจำวันเกิด
4. รางวัลพนักงานดีเด่นประจำเดือน
5. ยูนิฟอร์ม3ชุด/ปี พร้อมบริการซักรีด
6. หอพักสวัสดิการพนักงาน
7. เรือรับ-ส่ง ฟรี
8. อาหาร 2/มื้อ/วัน/คน
9. สวัสดิการค่าที่พัก/ค่าเดินทาง/โทรศัพท์/ค่าคอมมิชชั่น (บางตำแหน่ง)
10. งานสังสรรค์ประจำปี
11. ปรับเงินเดือน ค่าจ้าง ประจำทุกปี
12. เงินเซอร์วิสชาร์จ100%
13. การเติบโตในสายงาน
14. อื่นๆ ตามกฏหมายแรงงาน

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

ไร่เลย์ ปริ้นเซส รีสอร์ท แอนด์ สปา

145/1 ม.2 ต.อ่าวนาง อ.เมือง www.railayprincess.com
ปิดรับสมัครแล้ว