×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Regional Services Manager (QA) - Hotel

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

? Thai Nationality
? Minimum of 3 years Managerial Hotel experience or equivalent. Multi-property management experience is preferred.
? Knowledge of quality control and branding standards within the hospitality industry.
? A strong command of both written and spoken English is required;
? Effective communication and decision making skills
? Resolves defined problems and probes known sources for answers
? Identifies operational and/or technical needs and develops programs and employees to accomplish results.
? Able to travel frequently.

รายละเอียดงาน

1.Ensure new owner value and satisfaction by effectively managing projects and relationships by contacting applicants at established points during the onboarding process of the hotel becoming a Best Western branded hotel.

2.Communicate owner?s needs to the appropriate department and assists in coordinating the resolution of the member?s needs and problems.

3.Achieve production and budget standards by effectively planning and scheduling property visits and travel.

4.Provide each hotel with useful information relating to minimum standards, recent updates, and industry?s trends.

5.Ensure each hotel has a good comprehension of Best Western branding and therefore, presents it well.

6.Perform pre-QA assessment to point out whether a given hotel is well maintained and complies with Best Western requirements.

7.Ensure corrective actions are made by the hotels when and where necessary.

8.Determine if a given hotel must be withdrawn from Best Western membership due to its failure to maintain required quality.

9.Liaise with Best Western HQ to ensure that all QA rules and regulations are up to date.

10.Assist the pre-opening hotels in providing the information on branding items.

สวัสดิการ

-

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ John Kongkalai email telephone

BWH Hotels Asia Office

Unit 5A-2, 5th Floor, Gaysorn Centre, Gaysorn Village, 999 Ploenchit Road Lumpini Phatumwan Bangkok, 10330, Thailand www.bestwestern.com
ปิดรับสมัครแล้ว