ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
Guest Service Supervisor - Riva Vibe Hotel (คลองสาน)
PCL Hospitality Co., Ltd
สถานที่ทำงาน : กรุงเทพ
หรือ
ปริญญาตรี
ชาย
full-time
Experience
- 0-1 year experience in concierge or bellman
- สามารถขับรถยนต์และตุ๊กๆได้ และมีใบอนุญาตขับขี่
- สามารถปฏิบัติงานเป็นกะได้
Coordinate and support guest service operations and team concierge. Lead the coordination of any guests- needs, special requests, and inquiries to ensure superior service and value for our guests.
What we need from you
Required Skills
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Good writing skills
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
- Problem solving, motivating, organizational and training abilities
ประสานงานและสนับสนุนการปฏิบัติงานบริการส่วนหน้า เกี่ยวกับความต้องการของแขก คำขอพิเศษ และข้อซักถามเพื่อให้แน่ใจว่าแขกจะได้รับบริการที่ดีที่สุด
สิ่งที่เราต้องการจากคุณ
- ทักษะการสื่อสาร สามารถในการโต้ตอบกับลูกค้า พนักงาน และบุคคลภายนอกที่สะท้อนถึงโรงแรมและแบรนด์ของเรา
- สามารถใช้ Microsoft Office และระบบ Front Office ได้เป็นอย่างดี
- ความสามารถในการแก้ปัญหาเฉพาะหน้า
1. 6 Day off per month
2. 9 hours working per day
3. Public Holiday / Vacation
4. Staff Meals
5. Social Security
6. Service Charge
7. Employee Rate Accommodation
Craftsman Bangkok
34-36 ซอยเสนาร่วม ถนนพหลโยธิน แขวงสามเสนใน เขตพญาไท กทม 10400 www.craftsmanbangkok.com