×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Beach Club Manager (Angsana Laguna Phuket)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ไม่จำกัดวุฒิ

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

วิธีการสมัคร

If you think you are a high-calibre candidate with the right attitude, please submit your CV with photograph and expected salary to Human Resources Department

Call for more information: 076-362300 ext. 1510, 1503

Apply via: https://www.careers-page.com/lagunaphuket

สมัครได้ที่ช่องทาง https://www.careers-page.com/lagunaphuket

Please be informed that only short-listed candidates will be notified.

รายละเอียดงาน

This position is based in Angsana Laguna Phuket.

Job Purpose:

To direct, control and co-ordinate all outlet activities ensuring the outlet meets its financial and guest satisfaction objectives.

Key Result Areas:

? Assists F&B Manager to managing and monitoring the function of all F&B employees at Xana and Azura, facilities, sales and costs to ensure maximum departmental profit is achieved.
? Assists F&B Manager and Chef in developing menus to meet the market needs. Be abreast of new trends, systems, practices and equipment in food and beverage preparation and service in the hotel and Xana and Azura restaurant field through trade literature and actual visits, as well as regular bench-marketing activities in the city.
? Maintains guest service & F&B standards to meet the market needs & guest expectations.
? Familiarizes with F&B standard & company policies and ensures its implementation.
? Plans and controls the outlet promotional schedule with the FB Manager and liaises with the Marketing department and outlet heads to execute in a timely fashion.
? Responsible for implementing beverage, food menus, wine lists, special promotions with proper cost calculations and ensures in co ? operation with Storekeeper and Cost Controller that items are available anytime and of best quality.
? Implements a daily, weekly and monthly checklist for Xana & Azura promotional activities. Ensure proper follow-up to attain maximum quality and efficiency.
? Presents in the outlets at meal periods as well as meeting and banqueting functions.

? Promotes Quality levels of product and service, guests? satisfaction, employee satisfaction, grooming standards for all personnel and revenue.
? Post-event / promotion critiques ? maintains an active file for promotional post ? event summaries and future recommendation after each promotion
? Participates in preparation of the Hotels strategic plan, marketing plan and goals program. Assists in the preparation of the Xana & Azura Budget and P&L Statements.
? Follows and analyzes the market trends and the competitor status to always keep our Service up-to-date.
? Conserves energy and water at all time by not decreasing guest comfort and cleaning efficiency.
? Maintains good relationship and cooperation with all departments & guests.
? Assists F&B Manager in recruiting, assigning and training employees as well as conducting the performance appraisals for the employees.
? Proposes an effective roster duty to ensure sufficiency of manpower in accordance to volume of business.
? Provides assistance to the staff when required during peak periods.
? Reports to F&B Manager immediately regarding any kinds of unusual events.

สวัสดิการ

? Duty Meal at Associate Cafeteria
อาหารที่ห้องอาหารพนักงาน
? Uniform & Laundry
เครื่องแบบพนักงานพร้อมบริการซักรีด
? Associate Bus with air-condition
รถบัสปรับอากาศสำหรับพนักงาน
? Annual Year End Bonus
เงินโบนัสประจำปี
? Group life & Health Insurance
ประกันชีวิตและประกันสุขภาพกลุ่ม
? Outpatient Medical Fee (10% of annum salary)
ค่ารักษาพยาบาลผู้ป่วยนอก (10% ของเงินเดือนต่อปี)
? Annual Health Examination
การตรวจสุขภาพพนักงานประจำปี
? Laguna Central Clinic
คลินิกส่วนกลางของลากูน่า โดยรพ.กรุงเทพฯ ภูเก็ต
? Provident Fund (5% of basic salary)
กองทุนเงินสำรองเลี้ยงชีพ (5% ของเงินเดือน)
? Associates Saving Co-Operative
สหกรณ์ออมทรัพย์พนักงานลากูน่า ภูเก็ต
? Long Service Award
รางวัลแห่งความผูกพันภักดี

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ปิดรับสมัครแล้ว