×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.04.2024 | Viewers 461
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Samut Prakan
สมุทรปราการ

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
Yes
ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. จบปริญญาตรีการท่องเที่ยวหรือการโรงแรม หรือสาขาที่เกี่ยวข้อง
2. มีความชำนาญด้านภาษาต่างประเทศเป็นอย่างดีอย่างน้อย 1 ภาษา เช่น ภาษาอังกฤษ ภาษาจีน หรือภาษาญี่ปุ่น เป็นต้น
3. สามารถใช้คอมพิวเตอร์พื้นฐาน MS Officeได้ดี
4. มีทักษะทางการสื่อสารเป็นอย่างดี
5.มีบุคลิกภาพที่ดีเหมาะสมกับงานบริการ
6.ทำงานเป็นกะได้รักงานบริการมีมนุษย์สัมพันธ์ที่ดีมีความเป็นผู้นำ แก้ปัญหาเฉพาะหน้าได้ดี สุขภาพแข็งแรง
7.สามารถจัดการปัญหาและคำร้องเรียนของลูกค้าได้นุ่มนวลและมีประสิทธิภาพ
8. ใส่ใจในรายละเอียด และสามารถออกความเห็นเพื่อเพิ่มประสิทธิภาพในการทำงาน
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Preparing and presenting the annual budget with CAPEX for approval.
2. Achieving the budgeted net financial goals of the department.
3. Recommend monthly department action plan for Cost Savings and/or Revenue Generation with goals and targets.Once approved by General Manager, implement action and analyze and present results with recommendations for corrective action where necessary.
4. Actively contribute to the weekly management meeting relaying relevant information to all department staff.
5. As directed by HR, attend health, safety and environmental training required by Thai law and impart the training to your subordinates.
6. Approve ordering of departmental supplies, equipment, and services according to budget.
7. Lead the preparation of the annual budgets by working with all departments and present the consolidated annual budget including CAPEX for approval.
8. The preparation and submission of the Hotel- monthly financial statements.
9. The preparation and update of the monthly financial report as template for presentation to owners.
10. The preparation and update of the monthly cash flow forecast as template, manage cash flow.
11. The preparation of the monthly - Project- cash flow forecast as template.
12. Random spot checks of cash in each department.
13. Daily review of revenue report to ensure balance is correct.
14. All club revenue is deposited the following day.
15. Compliance with GAAP requirements on all banking and legal regulations.
16. Sign financial reports of government revenue department.
17. Best utilization of the Hotel software management system for effective reports and analysis.
18. Lead coordinator of the Hotel with the owners.
19. Preparation and support for the annual audit.
20. Financial information systems and controls.
21. The validity of all agreements with suppliers and service providers.
22. Approve the ordering of departmental supplies, equipment and services according to budget.
23. Review and approve purchase orders.
24. Review balance sheet reconciliation.
25. Audit all cashier floats in the Hotel at least once a month and general cashier float daily.
26. Maintain an effective filing system.
Welfare
สวัสดิการ
ยูนิฟอร์ม
เซอร์วิสชาร์ส
วันหยุดประเพณี 14 วัน
วันหยุดพักร้อน
อาหาร 2 มื้อ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด