×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Sales Coordinator (ผู้ประสานงานฝ่ายขาย)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Education: High School Diploma required, Bachelor's Degree preferred

Experience:1-2 years administrative support experience, additional hotel front desk experience is preferred

รายละเอียดงาน

-Support the Sales & Catering team administratively including correspondence, preparing reports and assisting with reservations.
-Provide telephone and message support for the department and respond to inquiries in a timely, clear and pleasant manner.
-Exercise decision making skills to direct requests both internal and external.
-Maintain guest profiles, contacts and additional necessary records used in the Sales & Catering operation.
-Assist the Sales & Catering team with the preparation of contracts, proposals and addendums and track the completion status.
-Act as liaison between Sales & Catering Managers and clients in Sales & Catering Managers' absence. Take booking inquiry information via phone and prepare proper paperwork.
-Handle reservations for VIP guests and clients.
Ensure that all arrangements, including upgrades and amenities, are handled properly.
-Coordinate with other departments through verbal and written instructions.
-Block group & meeting space specifications and ensure that accurate information is collected and entered in the reservations system.
-Communicate with all hotel departments as appropriate.
-Ensure prompt attention to time sensitive requests by hotel colleagues.
-Order office supplies and collateral inventory for Sales & Catering Department and Executive Offices.
-Complete additional projects as assigned.
-Assists sales and catering team in the preparation of Banquet Event Orders and internally distributes to departments when necessary.
-Assists front office team, General Manager and sales team with travel agent and corporate reservations.
-Assists sales, catering and accounting team with scheduling, collecting and ensuring accurate and on time delivery of group deposits.
-Prepares detailed and quality Group Resumes and internally distributes to all necessary departments in an effort to proactively and appropriately convey pertinent group information to team.

สวัสดิการ

สวัสดิการดี
- มีเงินเดือน
- ค่าบริการ
- อาหารพนักงาน
- เครื่องแบบพนักงาน
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพกลุ่ม
- สิทธิของพนักงานเครือฟูราม่า

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Kritaphol Kittiyayam email telephone

FuramaXclusive Sandara HuaHin, Cha am Beach

ตั้งอยู่เลขที่ 243 ถ.ร่วมจิตร ตำบลชะอำ อำเภอชะอำ จังหวัดเพชรบุรี 76120 www.furamaxclusive.com
ปิดรับสมัครแล้ว
ตำแหน่งงานอื่นๆ จาก FuramaXclusive Sandara HuaHin, Cha am Beach