ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ไม่จำกัดวุฒิ
ไม่จำกัด
full-time
- High school graduate or equivalent vocational training certificate
- Previous experience in similar role 1 - 2 years in specialty coffee
- Excellent personal presentation and Service minded
- Excellent command of English
- A passion for service excellence & customer satisfaction
PRIMARY RESPONSIBILITIES:
- To ensure that the coffee counter is ready to operate at the highest standard by completing Mise en Place to the required standard
- To excel in product knowledge, offering inspiration to customers
- To study the product Descriptions, being able to explain the ingredients, the cooking procedure, the history and background of every product
- To create a welcoming and positive customer experience at the coffee counter
- To maintain a clean and tidy goods counter and performing other duties on request
- Managing customer complaints and relaying them to the GM and Bakery supervisor
- เงินเดือน
- Service Charge
- ค่า On duty
- ค่าอาหาร
- เครื่องแบบพนักงาน
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ประกันสุขภาพกลุ่ม (ค่ารักษาพยาบาล & ค่าทันตกรรม)
- ปรับเงินเดือนตามผลประกอบการ
ไม่ข้อมูล
บริษัท สยาม ริเวีย จำกัด
1Floor @ ICONSIAM www.blue-alainducasse.com