×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Reservation Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Diploma in Tourism & Hospitality Management
- Minimum 3 years of relevant experience in a similar capacity
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
- Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint

รายละเอียดงาน

1. Reports directly to and communicates with the Front Office Manager on all pertinent matters affecting guest service and Reservations operations.
2. Interacts with guests as well as individuals outside the hotel.
3. Co-operates, co-ordinates and communicates with other hotel departments as required.
4. Ensures all reservations are entered into computer.
5. Monitors daily input of individual reservations to ensure correct entry into the computer.
6. Ensures regular guest and Hotel members and guest reservations are handled according to procedure.

สวัสดิการ

- Attractive salary
- Service Charge
- 8 day-off a month
- 9.5 working hours including break

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Edylin C Caparros email telephone

Fusion Hotel Group

90/34 Sathorn Thani Building 1, 14th Floor North Sathorn Road, Silom, Bangrak, Bangkok 10500 Thailand glowhotels.com
ปิดรับสมัครแล้ว