ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
1. Responsible for short- and long-term planning and the management of the hotel' s Front Office operations
2. Coach and counsel colleagues to reflect Service Standards and Procedures
3. Perform all tasks of a Front Office Staff as needed to facilitate service.
4. Ensure all operations and cash handling are done per policies and procedures.
5. Closely coordinated room availability with the Director of Sales, Reservation, Housekeeping and Engineering
6. Maintain information on prices, rates, specials, packages, programs, etc., while ensuring all staff are trained in all areas.
7. Analyze, investigate, and resolve guest complaints.
8. Create expectations, lead people, manage processes, and hold people accountable for the agreed upon activities and timetables.
9. Ensures proper staffing levels for customer service goals.
-Experience in a Front Office or Guest Experience role.
-Good English Language skills.
-Strong organizational and administrative skills.
-Ability to lead, motivate and develop a team of individuals.
-Detailed knowledge of working practices of Front Office.
-Detailed knowledge of computer and hotel software systems.
- Attractive Salary เงินเดือน
- Service Charge เงินค่าบริการ
- Public Holidays
- Annual Vacation by level start from 8 days วันพักร้อนเริ่มต้น
ที่ 8 วัน
- Group Insurance ประกันสุขภาพและอุบัติเหตุกลุ่ม
- 2 Day off per week วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
- Provident Fund กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- Staff Uniform & Laundry เครื่องแบบพนักงานพร้อมซักรีด
- Meal Allowance อาหารสำหรับพนักงานที่ canteen
- Social security ประกันสังคม
- Medical Check Up ตรวจสุขภาพประจำปี
โรงแรม JC Kevin Sathorn
-36 ถนน นราธิวาสราชนครินทร์ แขวง ยานนาวา เขต สาทร กรุงเทพมหานคร 10120 ่jckevin.com