ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปวช
ไม่จำกัด
full-time
In-depth knowledge of housekeeping operations and best practices?
Minimum 5 years of Housekeeping experience, with at least 2 years in a management role?
Proven ability to manage a team and delegate tasks effectively
Setting up the housekeeping department, developing procedures, and managing the hiring and training of staff?
Overseeing the establishment of cleaning standards, inventory management?
Development of preventative maintenance schedules for guest rooms, public areas, and back-of-house spaces
Attractive Salary / ฐานเงินเดือนที่ดึงดูด
International Brand / เป็นโรงแรมฯแบรนด์ระดับสากล
5 Day working week / ทำงาน 5 วันต่อสัปดาห์
Birthday Leave / วันหยุดในวันเกิด
Public Holidays วันหยุดนักขัตฤกษ์
Guarantee Service charge / การันตีเงินค่าบริการ
Uniform / ชุดยูนิฟอร์มพร้อมซักรีด
Staff Meals / อาหารที่แคนทีน
Opportunity to grow through Accor Globally / โอกาสในการเติบโตในเครือโรงแรม แอคคอร์
ไม่ข้อมูล
Grand Mercure Krabi Ao Nang
9/9 Moo2, Ao Nang, Muang Krabi, Krabi 80180