N/A
1 ปี
อายุไม่เกิน 40 ปี
กรุงเทพ
สุขุมวิท
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
1.At least 1 years' experience in the Front Office position in the hospitality industry.
2.Knowledge in the Front Office in the hospitality industry.
3.Excellent spoken and written English.
4.Well versed in use of computers such as Word, Excel and PowerPoint.
5.Display of cheerful, pleasant and warm disposition.
1.Responsible for checking in guests such as registering and assigning rooms to guests.
2.Issue room keys and escort guests into rooms.
3.Keeps a record of room availabilities and guests? accounts using computer.
4.Answers inquiries pertaining to hotel services, registration of guests, and shopping, dining, entertainment, and travel directions.
5.Records guest comments or complaints, referring customers to managers as necessary.
6.Handle cash advance or cash received upon checkout.
7.Performs simple bookkeeping activities, such as balancing cash accounts.
8.Makes and confirms reservations.
9.Ensure prompt and precise information and assistance is provided to tenants and guests on matters concerning services and facilities.
10.Handle all equipment rentals and raise the necessary charges for tenants?/guests? signature and billing.
1. วันหยุด 8 วันต่อเดือน
2. service charge ตามผลประกอบการของบริษัทฯ
3. เครื่องแบบพนักงาน
4. ค่าอาหาร
5. ประกันกลุ่ม
6. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
7. โบนัส ตามผลประกอบการของบริษัทฯ
8. ปรับเงินเดือนประจำปี
9. เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ
10.วันลาพักร้อน
11.ตรวจสุขภาพประจำปี
Ascott International Management (Thailand) Ltd.
No. 219/12-15, Asoke Tower 5th floor Soi Sukhumvit 21, Asoke Rd., Khlong Toei Nuae, Watthana, Bangkok 10110, Thailand www.the-ascott.com