10,001 - 15,000
1 ปี
ไม่จำกัดอายุ
กรุงเทพ
เขตปทุมวัน
ไม่จำกัดวุฒิ
ชาย
Casual
1.มีทักษะการบริการลูกค้า (customer service skills)
2.การสื่อสารที่ดี (good communication skills),
3.มีบุคลิกภาพที่เป็นมิตร (friendly personality)
4.มีความสามารถในการทำงานหลายอย่างพร้อมกัน (ability to multitask)
5. มีความรู้เกี่ยวกับเมนูอาหาร (menu knowledge)
? Serves food and beverage to guest according to prescribed service standards and procedures of room service with emphasis on speed and accuracy.
? Serves all accompaniments and condiments together with the food.
? Maintains the cleanliness and service supply at the service station to ensure prompt and effective operation.
? Checks all trays and trolley in the station, table complements, flatware, glassware, linens, are clean and well set up.
? Familiarizes with all food and beverage items in the menu, items on promotions and daily special menu, its ingredients, method of preparation, portion size and presentation to be able to deliver ideal service maximizing guest satisfaction.
? Practices suggestive selling to boost food & beverage sales, at the same time increase guest satisfaction.
? Assists the Restaurant Captain in the monthly and daily operating equipment inventory.
1. ชุดยูนิฟอร์ม
2. อาหารจำนวน 2 มื้อ
3. ประกันสังคม
โปรดส่งประวัติของท่านผ่านทางอีเมล์
[email protected]
[email protected]
[email protected]
ไม่ข้อมูล
Dusit Suites Hotel Ratchadamri, Bangkok
3 Soi Mahadlekluang 3, Ratchadamri Road Lumpini, Patumwan, Bangkok 10330, Thailand www.dusit.com