ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ชาย
full-time
? Bachelor's degree in computer science, information systems or a related field.
? Proven experience in IT support with general user applications, networking, server at least 5 years.
? Experienced in system infrastructure, Active Directory, Group Policy, O365, Cisco products (Router, firewall, Switch), data recovery, variety of computer products and operating system and hardware.
? Good communication both Thai and English.
? Good service support and user training skills.
? Able to work after office hours as well as during the weekend when require.
? Able to travel and work outside Bangkok sometimes.
? Responsible for supporting general user applications, system infrastructure, Active Directory, Group Policy, O365, Cisco products (Router, Firewall, Switch), data recovery. Variety of computer products and operating systems and hardware. services support and user training skills.
? Setting up computer for new user and dealing with password issues.
? Data recovery, variety of computer products and operating systems and hardware.
1. วันหยุด 7 วันต่อเดือน
2. Svc.ตามผลประกอบการของบริษัทฯ
3. ยูนิฟอร์มพนักงาน
4. ค่าอาหาร
5. ประกันกลุ่ม AIA
6. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
7. โบนัส
8. ปรับเงินเดือนประจำปี
9. เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ
10.วันลาพักร้อน
Ascott International Management (Thailand) Ltd.
No. 219/13, Asoke Tower 5th floor Soi Sukhumvit 21, Asoke Rd., Khlong Toei Nuae, Watthana, Bangkok 10110, Thailand www.the-ascott.com