×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 18.05.2020 | Viewers 6,938
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Koh Kood
เกาะกูด

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. Age 35 or above
2. Level of Education Bachelor / Master Degree in Hospitality Management
3. 3-5 years Professional experiences in Luxury seaside resort or at least 1 year in Pool villa resort
4. Languages essential : Thai (Primary tongue),English (Intermediate)
5. Essential and Optional Requirements : Excel,Power Point,Word, Commandche
Job Details
รายละเอียดงาน
- Reports to the General Manager /Business Development Director and supervises the operations of the resort.
- Manages the operations of the hotel in order to maximize profitability and to ensure superior guest service and product quality.
- Develops, recommends, implements and manages the operational department- s annual and long term goals.
- Ensures that all operations departments are maximizing revenue and profit potentials while minimizing costs.
- Manages operational expenses to stay within budget guidelines, as well as gather and report financial information to the General Manager.
- Manages performance issues that arise within the operational departments, as well as train, develop, coach and counsel, conduct performance evaluations and resolve problems of departmental team members and managers.
- Ensures optimal compliance with corporate focus audit.
- Is an integral part of the business team, attends all scheduled meetings and contributes actively with proper preparation.
- Effectively communicates with team members.
- Conducts a daily briefing with management on current key activities.
- Evaluates changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary.
- Ensures guest and Ambassador satisfaction, while maintaining market competitiveness and exceptional financial performance.
- Anticipate and address guest issues and establish proactive processes to promote guest Satisfaction.
- Be an inspiration to all staff to achieve luxury levels of performance.
- Interacts in a positive way with other departments to ensure a luxury guest experience.
- Ensures compliance with local health and safety regulations.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.09.2020
Technician (ช่างเทคนิค)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.09.2020
Guest Service Agent - (ประจำแหลมศอก)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
24.09.2020
Chief Engineer (หัวหน้าแผนกช่าง)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.09.2020
Human Resource Manager (ผู้จัดการแผนกทรัพยากรบุคคล)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.09.2020
HR Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
18.09.2020
Gardener Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register