×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Resort Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

1. Age 35 or above
2. Level of Education Bachelor / Master Degree in Hospitality Management
3. 3-5 years Professional experiences in Luxury seaside resort or at least 1 year in Pool villa resort
4. Languages essential : Thai (Primary tongue),English (Intermediate)
5. Essential and Optional Requirements : Excel,Power Point,Word, Commandche

รายละเอียดงาน

- Reports to the General Manager /Business Development Director and supervises the operations of the resort.
- Manages the operations of the hotel in order to maximize profitability and to ensure superior guest service and product quality.
- Develops, recommends, implements and manages the operational department?s annual and long term goals.
- Ensures that all operations departments are maximizing revenue and profit potentials while minimizing costs.
- Manages operational expenses to stay within budget guidelines, as well as gather and report financial information to the General Manager.
- Manages performance issues that arise within the operational departments, as well as train, develop, coach and counsel, conduct performance evaluations and resolve problems of departmental team members and managers.
- Ensures optimal compliance with corporate focus audit.
- Is an integral part of the business team, attends all scheduled meetings and contributes actively with proper preparation.
- Effectively communicates with team members.
- Conducts a daily briefing with management on current key activities.
- Evaluates changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary.
- Ensures guest and Ambassador satisfaction, while maintaining market competitiveness and exceptional financial performance.
- Anticipate and address guest issues and establish proactive processes to promote guest Satisfaction.
- Be an inspiration to all staff to achieve luxury levels of performance.
- Interacts in a positive way with other departments to ensure a luxury guest experience.
- Ensures compliance with local health and safety regulations.

สวัสดิการ

-

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ - email telephone

High Season Pool Villa & Spa

117 หมู่ 2 ตำบลเกาะกูด อำเภอเกาะกูด จังหวัดตราด 23000 www.highseasonresort.com/
ปิดรับสมัครแล้ว