ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ไม่จำกัดวุฒิ
ไม่จำกัด
full-time
N/A
? Supervises and participates in serving guest at the Front Desk according to standards.
? Ensures all guest requests and complaints are handled appropriately adhering to the hotel?s general guidelines for service recovery.
? Ensures all opening and closing duties are implemented in accordance with established standards.
? Approves rebates within the amount parameters as specified by the hotel?s policies & procedures.
? Ensures the correct implementation of all cash-handling procedures.
? Welcomes all guests at the Front Desk.
? Coordinates with Housekeeping concerning room status and others.
? Checks guest history, arrival list and ensures all routing and special instructions are properly implemented.
? Conducts daily shift briefings.
? Follows up on work and maintains logbook.
? If on early shift implement room allocation and ensures preparation of VIP amenities.
1. วันหยุดประจำสัปดาห์ เดือนละ 6 วัน
2. อาหารสำหรับพนักงาน 2 มื้อ / วัน
3. ชุดยูนิฟอร์ม พร้อมซักรีด
4. ค่าเบี้ยเลี้ยง การันดี 5,000 บาท/เดือน
5. กองทุนสำรองเลี่ยงชีพ
6. ประกันสุขภาพ
7. วันหยุดพักผ่อนประจำปี
ไม่ข้อมูล
Nova Express
562 Moo 10, Pratamnak Road, Banglamung, Pattaya City 20260, Thailand mosaic-collection.com