ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
ชายหรือหญิง สัญชาติไทย
สื่อสารภาษาอังกฤษได้
บุคลิกดี ยิ้มแย้ม มีใจรักการบริการ
มีประสบการณ์จะพิจารณาเป็นพิเศษ
Please note that this is not an exhaustive list of everything that needs to be done. Novotel Bangkok Platinum employees always find new ways to look after the business, their guests, and their colleagues. Within this, the key responsibilities for this position are:
? To anticipate guest needs, and handle guest inquiries in a helpful and attentive Novotel Bangkok Platinum manner.
? To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets and promotions,health club, and other Novotel Bangkok Platinum properties.
? To take personal responsibility for the service and attitude with which our guest service is being delivered, and ensure it meets the highest standard of Novotel Bangkok Platinum at all times.
? Take personal responsibility for ensuring all issues pertaining to guest satisfaction are met and that follow up is completed on a timely basis.
? To be proactive and innovative, suggesting alternatives that meet guest needs in enjoying their Novotel Bangkok Platinum experience.
? To develop a close and harmonious working relationship with all hotel departments,
? To attend hotel events, daily shift briefings and training to improve professional skills.
เงินเดือนประจำและเซอร์วิสชาร์จ
ประกันชีวิตและประกันสุขภาพ
วันหยุดประจำสัปดาห์ วันหยุดนักขัตฤกษ์ และพักร้อนประจำปี
กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
สวัสดิการอาหาร
Novotel Bangkok Platinum Hotel
220 Novotel Bangkok Platinum Hotel Phetchaburi Road,Rajchatevi www.novotelbangkokplatinum.com