รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 27.04.2024 | Viewers 1,181
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
2 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
Yes ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
* Thai nationality.
* Bachelor's degree in related field, Hospitality is preferred.
* New graduates are welcome to apply.
* High analytical and problem-solving skills.
* Service-oriented with good attention to details.
* Dynamic, energetic and self-motivated professional.
* Excellent in English and good interpersonal skills
* Can work under pressure.
* Able to work shift
* Bachelor's degree in related field, Hospitality is preferred.
* New graduates are welcome to apply.
* High analytical and problem-solving skills.
* Service-oriented with good attention to details.
* Dynamic, energetic and self-motivated professional.
* Excellent in English and good interpersonal skills
* Can work under pressure.
* Able to work shift
Job Details
รายละเอียดงาน
* Ensure all guest queries or requests are handled in a polite and professional manner.
* Provide high quality service of administrative support to guests at all times.
* Handle complaints from guests in a professional way with effective solutions.
* Deliver a high level of liaison with other departments when necessary
* Able to present a positive image of the organization.
* Provide high quality service of administrative support to guests at all times.
* Handle complaints from guests in a professional way with effective solutions.
* Deliver a high level of liaison with other departments when necessary
* Able to present a positive image of the organization.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- Social Security
- 16 Public Holiday
- Annual Leave
- Uniform
- Duty Meals
- 6 day Off / Month
- Staff Party
- Training
- Car Park
- Gym Mebership
- Officer Check
- Discount, Food, Bakery, Beverage
- Social Security
- 16 Public Holiday
- Annual Leave
- Uniform
- Duty Meals
- 6 day Off / Month
- Staff Party
- Training
- Car Park
- Gym Mebership
- Officer Check
- Discount, Food, Bakery, Beverage
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Phatcharee Manoi (HR)
2 Soi 5 Pracharatbumpen Rd. HuaiKhwang BKK 10310
เว็บไซต์ : www.amarantahotel.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
2 Soi 5 Pracharatbumpen Rd. HuaiKhwang BKK 10310
เว็บไซต์ : www.amarantahotel.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
27.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.04.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.04.2024 |
Barista จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.04.2024 |
Bartender (บาร์เทนเดอร์) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |