ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Male/Female, Thai Nationality only
- Aged not over 45 years old
- Bachelor?s degree preferred
- Fluent in English both speaking & writing. Computer literacy
- Minimum 3 years of General Manager, Hotel Manager or Resort Manager experience in a full service environment ?
- Proven leadership skills, results oriented
- Strong interpersonal skills
- Able to resolve conflicts with guests, supervisors and employees
- Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
- Able to create a diverse and supportive work environment in a multi-cultural setting ? Strong time management skills
รับผิดชอบในตำแหน่งงาน และทำงานให้บรรลุเป้าหมายที่กำหนด
- วันหยุด 8 วันต่อเดือน / Day off 8 days per month
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ประกันสุขภาพกลุ่ม / Group Life & Health Insurance
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 3 มื้อ / 3 Meals in staff cafeteria
- ตรวจสุขภาพประจำปี / Annual Medical Checkup
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
Salil Hospitality
สำนักงานใหญ่ เลขที่ 24 ซอยสุุขุมวิท 57 (บ้านกล้วยเหนือ) แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 www.salilhotels.com