×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Housekeeping Coordinator (ผู้ประสานงานแม่บ้าน)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปวช

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

1. Thai citizen with knowledge of institutional Housekeeping processes and practices.
2. Vocational Diploma or equivalent education is required.
3. Three months of internship experience in the Luxury hotel or at least one year of Housekeeping Coordinator/Clerk experience in the Business hotel.
4. Ability to rotate shifts and works 6 days a week.

รายละเอียดงาน

A Housekeeping Coordinator is responsible for the day-to-day operation of the Housekeeping unit to insure that the Housekeeping unit operates efficiently, meets performance goals, timelines and standards, and stays within defined budgetary parameters for equipment, supply and personnel expenses.
For more information, kindly see the following tasks;
Manage the Housekeeping office.
Receive all incoming calls and respond accordingly.
Allocate room and task lists to team members.
Ensure keys are issued in line with security procedures.
Control guests' Lost & Found.
Carry out administrative duties.
Liaise with Reception and Guest Relations to ensure all information is communicated efficiently and promptly.
Perform custodial duty in the absence of crew members or as otherwise needed.

สวัสดิการ

1.Salary
2.Service Charge
3.Bonus
4.Provident Fund
5.Flexible Working Hour
6.Annual Leave
7.Group Insurance
8.Social Security
9.Meals
10.Uniform

Service Charge

มิถุนายน 2024 image
11,000.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

lebua Hotels & Resorts

1055/1713 State Tower Bangkok, Silom Road, Bangrak, Bangkok 10500 www.lebua.com
ปิดรับสมัครแล้ว