ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
สถานที่ปฏิบัติงาน : บริษัท หลับดี จำกัด (สำนักงานใหญ่)
Who a are you?
- 24 - 38 years old
- A happy, positive, culturally sensitive legend with awesome chat, and passionate about travel, yet got the smarts to run the Digital marketing strategy & execution across different countries and the head office, and have that drive to win!
- Willing to commit for at least 12 months
- Well travelled
- Confident in your abilities to achieve what is required for the jobs as mentioned.
- A problem solver, risk taker, a thirst to learn more, and passionate to be the best.
- Hospitality & Travel content marketing experience is preferred, a born leader & content marketing and social media guru, and a leader who can manage all aspects of content marketing both online and offline.
The Lub d Hostel Group is looking for a creative and skilled Marketing Content Manager based in our Head office in Bangkok, Thailand. Be a part of one of Asia?s leading and growing Experience Accommodation brands with currently 6 properties open by the end of 2018 and more to come in 2019.
If you want to explore South East Asia, learn and grow in a fantastic environment where risk taking, new ideas and empowerment is at the heart of our culture, then apply!
So you want a little more info on each of the positions?
MARKETING CONTENT MANAGER - BANGKOK, THAILAND
- Be effective in creating unique, and consistent content that is engaging to our specific customers, both through our online platforms and off line.
- Reaching out to webmasters, bloggers, and other authoritative influencers in your niche for possible content placement.
- Content that supports SEO strategy for our own website, as well as social media channels.
- Will be able to create on a daily basis content delivered to our social media and other relevant online platforms using tools such as Hootsuite.
- Compiling photography and videography content as well to enhance all of our channels, and delivering from them effective results.
- Be able to set both short term and long term KPI?s, measure results, beta test, and effectively aim towards delivering more travelers to our properties.
- Modeling & Creating content requirements for the most efficient and strategic use of Lub d content platforms and systems including own website, Blog, Social Media Platforms, and eventually other future platforms that may benefit the company.
- Write copy for Ads, brochures, press releases and other forms of advertising
- Hands on management style a must. We expect our leaders to be at the coalface leading from the front. This means a leader in meetings, creative with strategy, and powerful execution.
- วันหยุด 2 วัน/สัปดาห์ (หรือตามตารางการทำงาน)
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ปีละ 16 วัน (สำหรับปี 2019)
- สิทธิ์ลาพักร้อน 10 - 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน) ใช้ได้ทันทีหลังผ่านทดลองงาน
- สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
- ประกันภัยกลุ่ม(ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และประกันชีวิต)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัวทั้งหลับดีในประเทศไทย ณ กรุงเทพ ภูเก็ต และ สมุย, เสียมราฐ (กัมพูชา), มากาติ (ฟิลิปปินส์)
- ห้องพัก และ รับประทานอาหารอาหารได้ในราคาพิเศษสำหรับโรงแรมในเครือโรงแรมนารายณ์ (Narai Hotel Group)
ฯลฯ
ไม่ข้อมูล
Lub d
บริษัท หลับดี จำกัด เลขที่ 224 ห้องที่6 ชั้นที่1และ2 ซอยสีลม 18 ถนนสีลม แขวงสุริยวงศ์ เขตบางรัก กทม. ๅ0500 www.lubd.com