ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ไม่จำกัดวุฒิ
ไม่จำกัด
full-time
- Excellent communications skills and extremely organized.
- Service Orientation ie actively look for ways to help people.
- Ability to work with multiple systems and applications like spreadsheets,databases, work processing, property management software's, Booking engine,OTA Extranets, Yield management systems and computers.
- 3 years? diploma or? 4 year Degree in Travel Industry or closely related discipline and/or equivalent combination of education and experience.
- Previous experience in reservations, two to three year experience in front desk operations.
- A passion for customer service,
- Excellent communication skills and good levels of written and spoken English
ติดต่อประสานดูแลสายงานการจองห้องพัก
ปฏิบัติงานที่สำนักงานกรุงเทพมหานคร
เลขที่ 3 ซอยรามอินทรา 55/8
แขวงท่าแร้ง เขตบางเขน กทม. 10230
(อยู่ใกล้ ตลาดถนอมมิตร วัชรพล)
หมายเลขติดต่อภายในกรุงเทพฯสำหรับตำแหน่งนี้
02 508 5300 กด 0 จนท.ฝ่ายบุคคล
หรือ ต่อ 1500 ผจก.ฝ่ายบุคคล
เสื้อยูนิฟอร์ม
ประกันสังคม
อื่นๆ ที่บริษัทกำหนด
ไม่ข้อมูล
ณิชาวิลล์ รีสอร์ทแอนด์สปา
บริษัท อลีนตา จำกัด (สำนักงานใหญ่) ถนนรามอินทรา กรุงเทพมหานคร บริษัท อลีนตา จำกัด (ณิชาวิลล์ รีสอร์ทแอนด์สปา) 333/37 หมู่ที่ 7 ตำบลห้วยยาง อำเภอทับสะแก จังหวัดประจวบคีรีขันธ์