ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- ป.ตรี ด้านการโรงแรมหรือสาขาที่เกี่ยวข้อง
- มีประสบการณ์ 1-2 ปี โรงแรมด้านแผนกธุรการอาหารและเครื่องดื่ม
- สามารถ ฟัง พูด อ่าน เขียน ภาษาอังกฤษได้
- มีความสามารถในการใช้โปรแกรมMS Word, Outlook, Excel
Basic office skills such as:? Computer, phone, fax, scanner, email, internet, etc.Type 45 wpm or better
Food & Beverage Administrative Admin provides administrative support to F&B management including the Executive Chef, F&B Manager,Banquet Manager and Assistant F&B Manager.
- Provides excellent Guest Service
Works closely with outside departments such as Human Resources and Payroll to ensure that the F&B department performance reviews,
- Tracks paperwork flow between HR/Payroll and F&B
- Assists management in submitting reviews with PAN as needed before effective date
As requested, assists department with scheduling
- Answers phones, photocopies, faxes, files, scans
- Orders office supplies for department
Keeps F&B Bulletin Boards updated
- Coordinates interview times between Recruiter and F&B management
- Processes new hire, transfers, terminations
Coordinates with Training Manager for any training needed for F&B
- Service Charge ประจำเดือน
- อาหาร ฟรี 2มื้อ
- Birthday Party
- เงินช่วยเหลือตลอดบุตร
- เงินช่วยเหลือ กรณีคนในครอบครัวเสียชีวิต
- ค่าภาษาที่โรงแรมต้องการ
- เงินสมทบการแต่งงาน
- ค่ากะดึก
- เงินรางวัลพนักงานดีเด่นประจำเดือน
- ประกันสังคม
- และอื่นๆ
ไม่ข้อมูล
Al Meroz Hotel Bangkok
No.4 Ramkhamheang Soi 5(ริฟาอี),Ramkhamheang road Suanluang, Bangkok 10250 Thailand almerozhotel.com