ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ไม่จำกัดวุฒิ
ไม่จำกัด
full-time
1. experience in the management of a bar or beverage service operation with leadership skill
2. decision-making and problem-solving skill
3. Communications effectively with colleagues
4. Good service minded
? Know the beverage menu / special promotions especially recipes and preferred pouring brands, main ingredient and garnishes for the outlet.
? Ensures all guest requests and complaints are handled appropriately adhering to the outlets general guidelines for service recovery.
? Assume responsibility of daily operation of all assigned bar.
? Reports on duty always on time.
? To ensure that all points of the Daily Task lists are taken care of before service.
? Communicating effectively between sections within the area of responsibility.
? Maintaining positive employee relations in a supportive environment, also between other departments
? Inducting, orienting and training assigned personnel to meet department responsibilities.
- ค่ารักษาพยาบาลตนเอง คู่สมรส/บุตร
- วันหยุดพักร้อน,วันลาต่างๆ
- ค่าเดินทาง
- ส่วนลดซื้อสินค้า
- โบนัส
- ประกันสังคม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- กองทุนเงินทดแทน
- ปรับเงินประจำปี
- สวัสดิการอื่นๆ อีกมากมาย
ยื่นใบสมัครด้วยตนเอง ได้ที่
ศูนย์การค้า ดิ เอ็มโพเรี่ยม ฝ่ายบุคคล ชั้น 2 อาคาร B วันจันทร์-ศุกร์ เวลา 09.00-16.00 น.
Tel.092-2465696 คุณ อั้ม / คุณ อุ๊
ไม่ข้อมูล
The Mall Group - Entertainment
622 ถ.สุขุมวิท แขวงคลองตัน เขตคลองเตย กรุงเทพมหานคร 10110 (BTS พร้อมพงษ์) www.themallgroup.com