×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 06.07.2015 | Viewers 2,349
Salary :
เงินเดือน
15,001 - 20,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Higher Vocational Certificate
ปวส
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
0 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Secondary education / Positive attitude pleasing personality / Good communication skills / hotel operations experience not necessary / Basic Computer application skills /Some college preferred. Must speak fluent English. Other languages preferred
Job Details
รายละเอียดงาน
Check Guests In -Greet, register
guests and confirm their particulars and payment details when they check in.
Issue keys to guests

Check Guests Out-Print and confirm details of payment and bill for guests when they check out

Make time to interact with guests, solicit feedback and build relationships.


Answer any guests' enquires when they come to the reception
desk.

Handle guests'
complaints or direct them to Guest service Manager.

Handle cashiering, Payment and Foreign Currency Exchange.

Communication with Other Departments to carry out the special needs and requests of guests, VIP, repeat visitors and club members.

Demonstrate brand citizenship by maintaining compliance with all required brand standards,
behaviors, hallmarks and license agreement mandates.

Retrieve and print Arrival/Departure Report, Backup Report and Trace Report from Opera PMS for daily room allocation.

Reservations -Enter/Update Reservations

Telephones -Handle Telephone Enquires

Oversee Business Centre Services

Perform where the Business
Requires

Great Room- Process Guest Food and
Beverage Order ,Clear Tables (The Great Room)

Refresh Food and Beverage in The Great Room

Meeting room- Set
up Meeting Room, Make Tea and Coffee, Clean
Meeting Room

Clean and Organize Guest Areas and Pick up
debris throughout Public Areas

Should have depth Local Knowledge of the city.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด