×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.12.2015 | Viewers 1,786
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตราชเทวี]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
GENERAL MISSION

Keeps control of the flow of business into the restaurant; distributes the guests evenly to each station to avoid overloading at one particular station.

KEY RESPONSIBILITIES

Provides information concerning the concept and promotional activities of the restaurant and Hotel to guests.

Performs duties common to all Captains and Waitress and other duties as may be assigned.

LEADERSHIP

Attends to telephone calls and takes table reservations for each meal period.

Maintains reservation book and all information pertaining to room occupancy and daily events. In charge of flower requisitions for the restaurant, maintains the freshness of floral arrangements on the dining tables and buffet counters.

In charge of mail and newspaper, pick up for the restaurant. Performs light secretarial duties i.e. typing and filing of documents, Updates memos at the staff notice board.

LIAISE WITH

Greets guests who are entering or leaving the restaurant in the most courteous manner.
Ushers guests to suitable tables; informs guests of smoking and non-smoking section.
Pulls chair and seat guests starting with ladies first.
Asks guests whether they would like to have aperitif or drinks Presents menu cards open to guests and recommends buffet daily specials; attends to guest- s inquiry and requests. Maintains cleanliness of the Hostess stand. Maintains excellent grooming standards at all times.Take charge of cleanliness of all menus, buffet tags, and signage.

COMMERCIAL RESPONSIBILITIES

Maintains guest- s history. Addresses regular guests by name.

HUMAN RESPONSIBILITIES

Attends all training sessions as scheduled

RELATIONS

Establishes effective employee relations and maintain the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of department and employees.

ETERNAL LIAISONS

Checks guest satisfaction and attend to guest requests or inquiries regarding food and services.

Makes frequent suggestions to Management in reference to restaurant general operation and F&B promotion.

REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSION

May be assigned to perform duties in other F&B outlets when needed.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด