รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.02.2015 | Viewers 470
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Skills & Experience
- At least 2 years experience in the same position
- Possesses a positive and cheerful attitude and mature with a good leadership.
- Able to manage work systematically, well organized.
- Good command of both written and spoken English & Thai, computer skills are necessary.
หมายเหตุ
สนใจสมัครงานในตำแหน่งนี้ สามารถเข้ามากรอกใบสมัครและสัมภาษณ์เบื้องต้นได้ที่แผนกบุคคล หรือส่ง Resume มาที่
E-Mail [email protected]
- At least 2 years experience in the same position
- Possesses a positive and cheerful attitude and mature with a good leadership.
- Able to manage work systematically, well organized.
- Good command of both written and spoken English & Thai, computer skills are necessary.
หมายเหตุ
สนใจสมัครงานในตำแหน่งนี้ สามารถเข้ามากรอกใบสมัครและสัมภาษณ์เบื้องต้นได้ที่แผนกบุคคล หรือส่ง Resume มาที่
E-Mail [email protected]
Job Details
รายละเอียดงาน
Key Tasks / Responsibilities
- To implement an effective Web and Loyalty marketing and communication strategy in order to drive direct business.
- To think critically about the best way to implement solutions not only from a marketing perspective, but also from the customer experiences as well.
- To ensure that the hotels- presence in all approved online distribution website are up to date and in line with the hotel brand standards.
- To possess a strong passion for analytics and measuring performance.
- Regularly audit the hotel online using the
E-Commerce Hotel audit form and Hotel Score Card
- Manage hotels- KPI and analyze hotels online production
- Provide ongoing campaign performance reports including ROI analysis and detailed measurement of any digital marketing campaign/action implemented. Provide recommendations bases on performance and results
- Make sure direct channel is maximized at its best
- Create and share detailed hotels- monthly report on web results
- Review new technologies and keep the hotel at the forefront of developments in digital marketing.
- Evaluate market conditions and competitor data inline
- Report to Director of Sales & Marketing.
- To implement an effective Web and Loyalty marketing and communication strategy in order to drive direct business.
- To think critically about the best way to implement solutions not only from a marketing perspective, but also from the customer experiences as well.
- To ensure that the hotels- presence in all approved online distribution website are up to date and in line with the hotel brand standards.
- To possess a strong passion for analytics and measuring performance.
- Regularly audit the hotel online using the
E-Commerce Hotel audit form and Hotel Score Card
- Manage hotels- KPI and analyze hotels online production
- Provide ongoing campaign performance reports including ROI analysis and detailed measurement of any digital marketing campaign/action implemented. Provide recommendations bases on performance and results
- Make sure direct channel is maximized at its best
- Create and share detailed hotels- monthly report on web results
- Review new technologies and keep the hotel at the forefront of developments in digital marketing.
- Evaluate market conditions and competitor data inline
- Report to Director of Sales & Marketing.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |