รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 21.05.2018 | Viewers 2,792
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- New graduate are welcomed
- Pleasant personality: confident, self-motivated and diplomatic
- Ability to work on own initiative, excellent time management skills and the ability to multi-task
- Good command of both Japanese, English and Thai, both written and spoken
- Initiative, good interpersonal skills & communication skills
- Bachelor's Degree
- This position is only open to Thai nationals
- Pleasant personality: confident, self-motivated and diplomatic
- Ability to work on own initiative, excellent time management skills and the ability to multi-task
- Good command of both Japanese, English and Thai, both written and spoken
- Initiative, good interpersonal skills & communication skills
- Bachelor's Degree
- This position is only open to Thai nationals
Job Details
รายละเอียดงาน
- Must be able to handle the HIS system- s operation and to maintain the cashier intended to keep the money.
- To be responsible for the fulfillment of all guest- s request (whenever possible)
- To report to the Supervisor (during her absence to FOA) relevant guest- s complaints and operational problem.
- To assign rooms for items and special requests, tour and convention groups and prepare all the necessary papers.
- To process all check-out according to procedure.
- To be responsible for the fulfillment of all guest- s request (whenever possible)
- To report to the Supervisor (during her absence to FOA) relevant guest- s complaints and operational problem.
- To assign rooms for items and special requests, tour and convention groups and prepare all the necessary papers.
- To process all check-out according to procedure.
Welfare
สวัสดิการ
- 8 day off per month
- The hotel floating service charge, January 2016 = 10,XXX THB
- Meal allowance
- 15 Public Holidays
- Uniform provided and dry cleaned
- Group Life Insurance
- Medical Insurance
- Social Security Fund
- The hotel floating service charge, January 2016 = 10,XXX THB
- Meal allowance
- 15 Public Holidays
- Uniform provided and dry cleaned
- Group Life Insurance
- Medical Insurance
- Social Security Fund
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
25.04.2024 |
Sales Manager (Corporate)/ Freelance จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
25.04.2024 |
Agent, Reservations จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
25.04.2024 |
Technician (ช่างเทคนิค) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
25.04.2024 |
Assistant Front Office Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกต้อนรับ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
25.04.2024 |
Agent, Reservations & GSA จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |