×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 01.03.2016 | Viewers 731
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตราชเทวี]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
GENERAL MISSION

- To assist HR Management in administration
- To supervise and train HR staff
- To assist Hotel staff and ensure their employment with the Hotel are comfortable and an experience to remember.

KEY RESPONSIBILITIES

- Corporate all HR functions between NBP and SPT Head Office
- Set up HR job progress to be standard practice
- Training and Development Function
- Organizing orientation for new Employees

Recruitment Function
- Contacting recruitment agencies, leasing with newspapers or web sites for advertising purpose, and announcing on company- s board, Labor Office- s board and local public information board
- Searching, interviewing and preliminary screening the applicants to get the right person for hiring
- Preparing Employee Agreement and all related documents and filling
- Allocating manpower between each Departments

Payroll System(Eagles)
- Responding for checking Time Fringier-Print Attendance Machine
- Conducting Employees- time sheet record and overtime requested for salary process
- Doing payroll and printing Pay slip with FA
- Employees document control
- Checking and arranging Personnel Income Tax and Social Security Payment
- Arranging Workmen Compensation and Withholding Tax Payment
- Arranging, managing and maintaining employee database and files in confidential including employee attendant records, HR Statistic report

Performance Appraisal and Evaluation Function
- Performing Probation evaluation, Annual evaluation, Salary review, and Bonus

Compensation, Welfare and Benefits Function
- Handling Social Welfare for Employees
- Coordinating with relevant parties to create/maintain a safe and healthy working environment for all Employees
- Controlling Locker Keys
- Controlling Uniform, Cap, and Shoes
- Controlling Canteen
- Controlling Stationary
- Controlling driver and transportation
- Controlling, checking and clearing Keep Clean, west, and scrap

Employee Relation
- Implementation HR Policies and Procedures
- Encouraging the Employees share information in order to meet employees- satisfaction and motivate them to participate in the company activities benefits
- Organization Employee relation activities such as Happy Return and Skill Contest ,Birthday Staff, Sport day, Company outing, New Year Party, Dinner Meeting, etc.

Employee Foreigner.
- Organization Employee foreigner activities Visa and Work Permit, Re-Entry Visa, 90-Day report, Visa Cancellation etc.

LEADERSHIP

- Coaches and counsels HR staff when applicable.
- Motivates staff to grow within the company.
- Develops him/herself to be better in the occupied post at all times.

LIAISE WITH

- Directs and supervises activities of the departments concurred.
- Coordinates with other managers to ensure smooth operations and all activities of the Hotel.


ETERNAL LIAISONS

- Interacts with clients, applicants and other important individual in the community

ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด