×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 27.06.2016 | Viewers 768
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai Citizen
- Preferably has 3 years working experience in a similar position in the hotel industry
- Fluent in both oral and written English and Bahasa Melayu
- Knowledge of OPERA system is an added advantage
- Service-minded and guest-oriented
- Confident, mature, courteous, well-groomed, approachable, attentive and pro-active
- Good administrative skills and team spirit
- Well organized and able to meet deadlines
Job Details
รายละเอียดงาน
- To ensure the highest standard of welcome and that the services provided for the guests are delivered to attain the qualittive targets.
- To provide day-to-day supervision, direction and leadership to all Front Office personnel under the guidance of the Front Office Manager in accordance with the objectives, performance and quality standards set.
- Responsible for the swift handling of guest requests
- Responsible for the hotel in the absence of senior managers and oversee the completion of Night Audit and End Of Day procedures.
- Monitor Front Office and particularly the personnel to ensure that loyalty card members, known repeat guests and other VIPs receive special attention and recognition.
- To actively ensure that loyalty membership enrollments achieve the target set and to process them accordingly.
- Responsible for ensuring that all financial and audit procedures are respected.
- Checking billing instructions, permanent folios and monitor guests' credit.
- Support and assist Front Office personnel and all departments during peak periods.
- Reports to the Front Office Manager.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด