รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 18.12.2017 | Viewers 1,338
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Fluent in English Communication
-
-
Job Details
รายละเอียดงาน
- Responsible and accountable for the logging of and correct, prompt and efficient handling of all guest messages and facsimiles.
- To ensure that all computer input into the system is correct and of a consistently high nature.
- To ensure that all guest enquiries and requests are attended to in a helpful, professional yet warm and friendly manner.
- To ensure on a daily basis that you are fully aware of all arrivals to the Hotel, and in particular, VIP- s and return guests, and that you are aware of any special requests for appropriated action.
- To cover the Receptionist/Cashier shift as required.
- To ensure that all computer input into the system is correct and of a consistently high nature.
- To ensure that all guest enquiries and requests are attended to in a helpful, professional yet warm and friendly manner.
- To ensure on a daily basis that you are fully aware of all arrivals to the Hotel, and in particular, VIP- s and return guests, and that you are aware of any special requests for appropriated action.
- To cover the Receptionist/Cashier shift as required.
Welfare
สวัสดิการ
- 5 days working
- Service Charge
- Life Group Insurance
- Provident Fund
- Uniform
- Meals
- Bonus
- Service Charge
- Life Group Insurance
- Provident Fund
- Uniform
- Meals
- Bonus
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |