×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 15.05.2018 | Viewers 653
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Koh Samui
เกาะสมุย

Education :
การศึกษา
Higher Vocational Certificate
ปวส
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
10 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Required Skills -
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Good writing skills
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
- Strong Leadership skills in managing teams

Qualifications -
- Bachelor- s degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience -
- 3 years housekeeping in a hotel of similar size and complexity and including supervisory experience.
- Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation
Job Details
รายละเอียดงาน
1. KEY RESPONSIBILITIES

Job Summary - (Role Summary)
- Oversees and directs all aspects of overall Housekeeping operations which includes guest rooms, public areas, Laundry and other specified back-of-the house areas.

Essential Duties and Responsibilities - (Key Activities of the role)
- Monitors Housekeeping personnel to ensure all guests and internal customers receive prompt and courteous service
- Schedules routine inspections of all Housekeeping areas by/with the 2nd in charge and other supervisory personnel
- Inspects guest and public areas on a regular basis to ensure that the furnishings, facilities, and equipment are clean and in good repair
- Manages deep cleaning schedules
- Makes recommendations to the Group Chief Engineer & Housekeeping or designate regarding the upkeep of furnishings, facilities, and equipment, ensuring they are clean and in good repair
- Establishes and maintains effective human relations and works with human resources to ensure that team members performance is effectively managed
- Conducts regular department meetings
- Identifies and ensures highest possible standard of cleanliness, maintenance, guest room supplies and amenities at a realistic costs
- Supervises outside contractors to ensure contractual compliance
- Implements and controls Housekeeping procedures that provide for the health and safety of personnel and guests, such as lost and found service, key control, security and emergency procedures and environmental procedures
- Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats
- Works with Human Resources on manpower planning and management needs
- Works with Common Service admin the preparation and management of the Department- s budget.
- During the pre-opening assists in the set up of all OSE relating to housekeeping.
- During the pre-opening conduct all the necessary training for the total housekeeping teams.
- During the pre-opening work with the engineering team and Group Chief Engineer & Housekeeping for the defected list of all areas relating to housekeeping.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด