×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.04.2018 | Viewers 601
Salary :
เงินเดือน
40,001 - 50,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Chiang Mai
เชียงใหม่

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
7 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Responsibilities will be to communicate with front and back office staff and ensure that all polices are followed. These responsibilities include creating and maintaining budgets, operations, coordinate with local management and ensure company performances and efficiencies
Job Details
รายละเอียดงาน
Pre-Opening
1. Manage Hotel Equipment and Operating Services (HEOS) including research of equipment, materials, supplies and methods, sourcing and negotiating qualified Supplier or contractors' bids, reviewing contracts, and quality control during all stages of the project. Not exclusively on assigned property.
2. To work, communicate and report directly to preopening manager or their representative
3. Responsible to work with Project manager and Construction manager which benefit to the company
4. Responsible for hand over the hotel building from construction instead of owner, both in term of assets and equipment which overall profitability of the company.

Post-Opening
5. Hands-on Responsible for the of the hotel building both in term of assets and respect of equipment and the overall profitability of the company.
6. Responsible to propose the Budget and Revenue to the owner and manage operational revenue and expenses to stay within budget guidelines.
7. To analyze monthly financial outlook and able to apply a strategy plan to increase revenue figures and maximize profitability
8. To drive and support team in dealing with problems or issues and create good workplace environments as well as branding, architecture accordingly to Company DNA, Company Values and brand standards.
9. To conduct daily walk through to ensure the presentation of public areas, landscaping and facilities are in condition and functional well
10. To deal effectively with guest- s comments, complaints and improve guest satisfaction with availability to meet guest in person, through the phone call, correspondence and social media
11. Attends every Hotel(s) pre-opening and post-opening meeting as requested from the owner not exclusively on the assigned property
12. To be the GM in any property as assign from the owner and Able to travel upcountry and abroad.
Welfare
สวัสดิการ
Salary
Service Charge
Bonus (Base on Business Performance)
Flexible working hours
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด