รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 23.05.2018 | Viewers 337
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Female or Male, Thai nationality not over 40 years old
- Bachelor degree in any field but preferably hospitality management or quality management
- Has experience in a similar position for at least 1 year
- Has knowledge of experience in quality management methodology
- Has knowledge of continuous quality improvement concepts, principles and theories, and understand the objectives of the area and related regulatory and / or industry requirements and practices
- Strong analytical skills, attention to details and audit experience
- Hospitality related fire, health, environmental and safety knowledge
- Strong customer service orientation and guest satisfaction tracking/CRM
system experience
- Proficient training skills
- Excellent problem solving and coaching skills
- Has solid interpersonal and communication skills
- Good command of English and computer literacy.
- Bachelor degree in any field but preferably hospitality management or quality management
- Has experience in a similar position for at least 1 year
- Has knowledge of experience in quality management methodology
- Has knowledge of continuous quality improvement concepts, principles and theories, and understand the objectives of the area and related regulatory and / or industry requirements and practices
- Strong analytical skills, attention to details and audit experience
- Hospitality related fire, health, environmental and safety knowledge
- Strong customer service orientation and guest satisfaction tracking/CRM
system experience
- Proficient training skills
- Excellent problem solving and coaching skills
- Has solid interpersonal and communication skills
- Good command of English and computer literacy.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |