รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 28.05.2018 | Viewers 771
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Krabi
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
3 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
Yes รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
He / She should be an ambassador for the brand and your hotel. Provide leadership and strategic planning to all departments in support of our service culture, maximized operations and guest satisfaction.
Responsible for managing the Hotels management team (HOD's) and overall hotel targets to deliver an excellent Guest experience. A General Manager would also be required to manage between profitability and guest satisfaction measures
Responsible for managing the Hotels management team (HOD's) and overall hotel targets to deliver an excellent Guest experience. A General Manager would also be required to manage between profitability and guest satisfaction measures
Job Details
รายละเอียดงาน
The General manager is responsible for all aspects of operations at the hotel, to day-to-day staff management and guests.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |