ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
Pullman: a new service attitude centred on proximity, sociability and sharing experience.
Ensure all staff embody the same mindset by developing each individual's sense of curiosity, open-mindedness, interpersonal skills and sense of initiative.
You take care of the wellbeing of customers throughout their stay. You welcome guests with care and attention. You anticipate and handle any dissatisfaction to provide a solution rapidly. You are the contact point for all customers. You contribute to customer satisfaction and loyalty. You are in charge of following-up and updating customer files.
- 2 Days off per week
- Public Holiday / Vacation
- Uniform
- Social Security
- Medical Insurance
- Life Insurance
- Provident Fund
- Annual Physical Check up
โรงแรมพูลแมน กรุงเทพ แกรนด์ สุขุมวิท
บริษัท ฟีน่า เอ็ซเทท จำกัด เลขที่ 30 ถ.สุขุมวิท 21 (อโศก) แขวงคลองเตยเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพฯ 10110