×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.10.2018 | Viewers 675
Salary :
เงินเดือน
70,001 - 80,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Overseas
ต่างประเทศ

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Female only
- Thai Nationality only
- Age 30-40 Years old
- Minimum 2 years Experiences
- Good level of English
- Excellent knowledge of Thai and Italian cuisine
- Food passionate with outgoing personality and able to interact with guest
- Able to work in Maldives
Job Details
รายละเอียดงาน
KEY DUTIES AND RESPONSIBILITIES

Please note that this is not an exhaustive list of everything that needs to be done. SAii employees always find new ways to look after the business, their guests, and their colleagues. Within this, the key responsibilities for this position are:

- To ensure a professional and profitable operation within the framework of the Hotel
- With the hotel training manager, identify training needs and develop and deliver the required training for department employees to meet the needs of the business. Support the training of Departmental Trainers to continue to improve hotel service levels, and implement a daily departmental training program
- To achieve departmental budget goals by maintaining profits through increased sales revenue and the efficient cost expenditure
- To accurately forecast business demands to ensure efficient staffing & food production
- To be responsible for all accounting and billing procedures in the outlets
- To work with hotel management to develop & execute plans and actions for the marketing of the outlet. To be aware of all SAii Guest Incentive programs, and actively promote and support these.
- To ensure the efficient scheduling of Management & Associates in the outlet, and to be responsible for the accurate supervision of the associate time control system.
- To be responsible for the execution of all Associate reviews and appraisals in a professional and timely manner
- To train managers and supervisors in effective - coaching and counseling- and the correct process of progressive discipline
- To be responsible for maintaining outlet safety and sanitation standards at all times
- To be responsible for asset management of all outlet property and facilities, and to conduct a regular preventative maintenance inspection.
- Promote positive inter-departmental relations through candid communication and cooperation
- To work closely with the Banqueting department to support all requested functions
- Above all, to lead by example through a - hands on- approach to motivate our Associates to excel

Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- Accommodation
- Annual Leave Ticket
- Medical & Insurance
- Staff Ferry
- Meal
- R&R Allowance
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด