×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 30.07.2022 | Viewers 2,233
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Pattaya
พัทยา

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Must be able to communicate in English writing and speaking and other languages are advantages. 2.Good personality and charming is important to be the Assistant Manager in the way to represent himself on behalf of hotel management.

3.Graduates bachelor degree and/or diploma in hotel and restaurant management or other related field

4. Minimum of 1 years of experience in similar position.

5.Should be familiar with basic computer skills and previous experience in using Hotel management software- s, Telephone Switch board.
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Greets the VIP guests of the hotel. As directed by the Front office Manager, Performs special services for VIP Guest- s.

2.Assists in guest's arrival departure in absence of guest relation officers.

3.Checks cleanliness of lobby and public areas, lights and as well as front office staff in proper and orderly appearance and behaviour.

4. Checks on registration cards of arriving guests and ensures all information should be filled on each cards either by Guest Relation Officers or the guests.

5. Assists in handling room lock problems.

6. Co-ordinates with all departments concerned in order to maintain Front Office functions properly.

7. Handles guest complaints and other related problems and reports on the Assistant Manager-s log book.

8.Maintains and be guided of hotel policy on credit/lost and found hotel guests properties.

9.To responsible for front office operation during the absence of Front Office Manager (HO).

10.To discuss all matters that needed to follow up with the next shift Reception Manager.

11.Approves the working schedule for the front office attendants and submits them to front office manager (HO).

12.Conducts and ensures the neat of appearance of front office attendant as well as correct attitude and behaviour, discusses problems that encountered on this point with front office manager, assistant front office manager and their shift leaders.

13. Assigns and Approves Duty roster for all Front desk staffs
Welfare
สวัสดิการ
Service Charge
Meal
Staff Uniform & Laundry
Staff Activities, & Staff Party
Training inside and outside
Employee of the month & of the year award
Public Holiday 14 days



ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด