×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Sales Coordinator (ผู้ประสานงานฝ่ายขาย)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

1. At least Bachelor degree in any field
2. Knowledge of Microsoft Programs
3. Effective telephone communication skills
4. Proficiency in English communication
5. Typewriting both English and local language
6. Familiarity and knowledge of all departments within the hotel
7. Secretary or administrative assistant experience

รายละเอียดงาน

1. Secretarial support for director of sales and as required for all other sales staff.
2. Extensive use of logistics sales module i.e.
- Ascertaining availability of conference requirements
- Inputting of accounts masters, booking masters and event masters
- Blocking of conference space and accommodation rooms
- Monitor and transferring booking on a regular basis
- Inputting and updating booking for sales personnel
3. Handling of initial conference inquiries, obtaining all relevant information and passing on to appropriate sales person.
4. Telemarketing and participate occasionally in seasonal sales blitzes as required.
5. Coordination, typing and tracing of all conference proposals, client correspondence as required.
6. Updating the spreadsheet of corporate contracts and wholesales contracts daily basis.
7. Establishing sales files as required.
8. Coordination and update of computer based, trace system for all sales staff.
9. Updating of contacts lists in the maximize system.
10. Compilation of monthly, weekly sales reports for director of sales.
11. Compilation of production report for director of sales.
12. Checking of arrivals report each morning and ensuring that all necessary customers have expressions or welcome notes.
13. Completion of corporate forms and questionnaires
14. Coordination of sales related familiarizations.
15. Develop and maintain relation with all potential clients, agents and local authorities.
16. Assure regular courtesy and informative mailing to existing and potential clients.
17. Conduct site-inspections when necessary and assist the sales person when required.
18. Maintain sufficient quantity of sales kits and flyers in stock.
19. Participate actively in weekly sales meetings.
20. Perform any reasonable request made by management.

สวัสดิการ

- Service charge
- Bonus
- Uniforms
- Free meals at work
- Vacation - Public holiday
- Group Life Insurance
- Provident Fund
- 5 days working and 2 days off
- Staff birthday and staff party

Service Charge

มีนาคม 2025 image
20,370.00 บาท
มกราคม 2025
image
22,299.00 บาท
กุมภาพันธ์ 2024
image
17,807.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Ms. Nichanan Bunchob email telephone

Eastin Grand Hotel Sathorn Bangkok

33/1 South Sathorn Road, Yannawa, Sathorn, Bangkok 10120 www.eastingrandsathorn.com
ปิดรับสมัครแล้ว