รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 28.11.2018 | Viewers 668
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Rayong
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 60 years old อายุไม่เกิน 60 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Requirements
- Age 40-55 years old
- Proven experience as Resident Manager or relevant roles.Typically requires 5 years experiences in the related areas
- Degree in business Administration,Hotel/Hospitality Management or relevant field
- Fluency in English;knowledge of other languages in a plus
- Understanding of all hotel management best practices and relevant laws and guidelines
- Working knowledge of MS Office; knowledge of hotel management software(PMS) is an advantage
- Excellent customer service skills as a business mindset
- Demonstrable aptitude in decision-making and problem-solving
- Age 40-55 years old
- Proven experience as Resident Manager or relevant roles.Typically requires 5 years experiences in the related areas
- Degree in business Administration,Hotel/Hospitality Management or relevant field
- Fluency in English;knowledge of other languages in a plus
- Understanding of all hotel management best practices and relevant laws and guidelines
- Working knowledge of MS Office; knowledge of hotel management software(PMS) is an advantage
- Excellent customer service skills as a business mindset
- Demonstrable aptitude in decision-making and problem-solving
Job Details
รายละเอียดงาน
Roles & Responsibilities
- Oversees the daily operation of the hotel, providing clear, strategic direction to the operations team.
- Plans and supervises the activities of an extensive and diverse workforce to ensure the smooth and profitable operations of the hotel.
- Responsible for dealing with guests- feedback as straitening and preparing reports
- Be able to build to build teamwork and guide the employees to work as one well-functioning team
- Manages budge, expenses, analyze and interpret financial information for rooms and beverage profitability
- Ensures that project/department milestones/goals are met and adhering to approved budgets.
- Engages with customers (welcome them in the facilities, address their feedback, find solutions to problems, offer information etc.)
- provides customer service and accommodating those who may need extra assistance
- Deals with maintenance issues, ensuring the property is maintained up to standards, maintenance programs are being are being carried out with quality
- Collaborates with external parties such as suppliers, travel agencies, event/conference planners when necessary
- Inspects facilities on a regular basis and enforce strict compliance with health and safety, as well as food hygiene standards
- Typically resides on the hotel property and responds to emergencies in the absence of the General Manager.
- Oversees the daily operation of the hotel, providing clear, strategic direction to the operations team.
- Plans and supervises the activities of an extensive and diverse workforce to ensure the smooth and profitable operations of the hotel.
- Responsible for dealing with guests- feedback as straitening and preparing reports
- Be able to build to build teamwork and guide the employees to work as one well-functioning team
- Manages budge, expenses, analyze and interpret financial information for rooms and beverage profitability
- Ensures that project/department milestones/goals are met and adhering to approved budgets.
- Engages with customers (welcome them in the facilities, address their feedback, find solutions to problems, offer information etc.)
- provides customer service and accommodating those who may need extra assistance
- Deals with maintenance issues, ensuring the property is maintained up to standards, maintenance programs are being are being carried out with quality
- Collaborates with external parties such as suppliers, travel agencies, event/conference planners when necessary
- Inspects facilities on a regular basis and enforce strict compliance with health and safety, as well as food hygiene standards
- Typically resides on the hotel property and responds to emergencies in the absence of the General Manager.
Welfare
สวัสดิการ
สวัสดิการบริษัท
- ประกันสังคม
- ที่พัก
- ชุดยูนิฟอร์ม
- สวัสดิการซักรีด (ตามตำแหน่งงาน)
- วันหยุดประจำสัปดาห์
- อาหารสำหรับพนักงาน
- วันหยุดนักขัตฤกษ์
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี
- ประกันสังคม
- ที่พัก
- ชุดยูนิฟอร์ม
- สวัสดิการซักรีด (ตามตำแหน่งงาน)
- วันหยุดประจำสัปดาห์
- อาหารสำหรับพนักงาน
- วันหยุดนักขัตฤกษ์
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.04.2024 |
Night Receptionist จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
17.04.2024 |
Reservation (พนักงานรับจองห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
17.04.2024 |
Fitness Trainer (ฟิตเนสเทรนเนอร์) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
01.04.2024 |
กุ๊ก 115 Food Villa จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |