×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 28.11.2018 | Viewers 668
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Rayong
ระยอง

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 60 years old
อายุไม่เกิน 60 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Requirements
- Age 40-55 years old
- Proven experience as Resident Manager or relevant roles.Typically requires 5 years experiences in the related areas
- Degree in business Administration,Hotel/Hospitality Management or relevant field
- Fluency in English;knowledge of other languages in a plus
- Understanding of all hotel management best practices and relevant laws and guidelines
- Working knowledge of MS Office; knowledge of hotel management software(PMS) is an advantage
- Excellent customer service skills as a business mindset
- Demonstrable aptitude in decision-making and problem-solving
Job Details
รายละเอียดงาน
Roles & Responsibilities
- Oversees the daily operation of the hotel, providing clear, strategic direction to the operations team.
- Plans and supervises the activities of an extensive and diverse workforce to ensure the smooth and profitable operations of the hotel.
- Responsible for dealing with guests- feedback as straitening and preparing reports
- Be able to build to build teamwork and guide the employees to work as one well-functioning team
- Manages budge, expenses, analyze and interpret financial information for rooms and beverage profitability
- Ensures that project/department milestones/goals are met and adhering to approved budgets.
- Engages with customers (welcome them in the facilities, address their feedback, find solutions to problems, offer information etc.)
- provides customer service and accommodating those who may need extra assistance
- Deals with maintenance issues, ensuring the property is maintained up to standards, maintenance programs are being are being carried out with quality
- Collaborates with external parties such as suppliers, travel agencies, event/conference planners when necessary
- Inspects facilities on a regular basis and enforce strict compliance with health and safety, as well as food hygiene standards
- Typically resides on the hotel property and responds to emergencies in the absence of the General Manager.
Welfare
สวัสดิการ
สวัสดิการบริษัท
- ประกันสังคม
- ที่พัก
- ชุดยูนิฟอร์ม
- สวัสดิการซักรีด (ตามตำแหน่งงาน)
- วันหยุดประจำสัปดาห์
- อาหารสำหรับพนักงาน
- วันหยุดนักขัตฤกษ์
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.04.2024
Night Receptionist
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
17.04.2024
Reservation (พนักงานรับจองห้องพัก)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
17.04.2024
Fitness Trainer (ฟิตเนสเทรนเนอร์)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
01.04.2024
กุ๊ก 115 Food Villa
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด