×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 22.06.2020 | Viewers 4,547
Salary :
เงินเดือน
20,001 - 25,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Nakhon Pathom
นครปฐม

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
3 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
Yes
รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
สามารถสื่อสารภาษาอังกฤษได้ดี
มีทักษะด้านคอมพิวเตอร์
สามารถทำงานภายใต้แรงกดดันได้ดี
มีมนษยสัมพันธ์ที่ดี
มีใจรักงานบริการ
สามารถสื่อสารภาษาญี่ปุ่นได้ จะพิจารณาพิเศษ
Job Details
รายละเอียดงาน
- Registers and assigns golf to arriving guests ensuring that registration cards are correctly completed giving required information.
- Handles check-out of departing guests using golf standard procedures.
- Prepares guest folio for each arriving and departing guest,
- Maintains accurate records and informs other departments of arrivals, check-outs and special arrangements for VIP's or group guests.
- Provides an efficient and courteous communication service for guests ensuring all messages are delivered promptly to the correct golf.
- Provides current information about golf facilities, services and special events to guests.
- Provides current information of tourist attractions, restaurants, entertainment facilities and current events in the local area to guests.
- Handles guest requests and immediately refers problems and complaints to the Reception Manager.
- Prepares Daily Cash Summary and arranges for prompt banking of proceeds.
- Prepares Change Summary and credit card commission reconciliation's from credit card companies.
- Conducts regular counts of cashiers float and reconciles cash count to Cashiers Report and reports discrepancies.
- Coordinates and assist with computer input and computer handling.
- Maintains current information on exchange rates and update of the changes.
- Prepares guest accounts ensuring accuracy and efficiency.
- Records the accurate accounting of all cash floats, takings, credit card vouchers and guest ledger accounts.
- Prepares takings summary, statistics and other accounting forms as directed by Income Auditor.
- Maintains current information with all golf ratesb and communications charges and pricing.
- Handles all incoming and outgoing telephone calls using Thai greeting - Sawasdee / Ka- .
- Assists guests in arranging for telephone calls and messages either in house or outside the golf property.
- Provides an efficient and courteous communication service for guests ensuring all telephone calls are handled efficiently and politely.
- Maintains current information about golf facilities, services and special events and can make recommendations to guests about all golf services
- Provides assistance to guests in all golf emergency evacuation and medical procedures.
- Maintains a high standard of hygiene and sanitation throughout all service areas.
- Reports any potential health or safety hazards promptly to the Golf Operations Manager.
- Performs any other duties when directed by the Golf Operations Manager.

Welfare
สวัสดิการ
อาหารฟรี 2 มื้อ
ยูนิฟอร์มพนักงาน
ประกันชีวิต/ประกันสุขภาพ
วันหยุดพักผ่อนประจำปี
วันหยุดประเพณี 16 วันต่อปี
เงินค่า Compensation ต่อเดือน
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด