รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 09.04.2019 | Viewers 1,103
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Hua Hin
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Female หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
* Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
* Proficient in the use of Microsoft Office
* Good writing skills
* Proficient in the use of Microsoft Office
* Good writing skills
Job Details
รายละเอียดงาน
Provide administrative and service support to the Sales Team by responding to inquiries in a timely and efficient manner. Provide follow up in an effort to convert inquiries to confirmed business, and attend to the delivery of clients- requests.
Welfare
สวัสดิการ
* Uniforms and laundry service
* Free meals at work
* Public Holiday 15 days
* Service Charge
* Social Security
* Provident Fund
* Group Insurance
* Annual Health check
* Annual staff party
* Free meals at work
* Public Holiday 15 days
* Service Charge
* Social Security
* Provident Fund
* Group Insurance
* Annual Health check
* Annual staff party
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |