×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 10.08.2020 | Viewers 1,341
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Pattaya
พัทยา

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Age 30 - 40 years old.
2.Minimum 5 years work experience in Front Office Department.
3.A hands-on professional with a solid front office background and excellent guest relations.
4.Result oriented and ability to lead and motivate the team.
5.Communicate Fluently in English and strong computer skills.
6.Possess good leadership skills.
7.Good communication skill and interpersonal skills.
Job Details
รายละเอียดงาน
1.To ensure that Legendary Quality Experience are fully implemented, maintained and exceeded throughout Front Office to reach guest satisfaction
2.To monitor service delivery by implementing SOP and action plans to meet and exceed our guests- expectations
3.To monitor the successful implementation of the Departmental Training in Front Office, encouraging employee development and promoting a positive working environment
4.To encourage efficient and effective inter-departmental communication in order to promote teamwork
5.To liase with the Sales team and the Director of Rooms Division to determine the yield strategy for the hotel, ensuring full knowledge is gained by the Reception team
6.To monitor the correct billing of revenues, cash control, float balances and credit balances of guest in-house
7.To handle the SMS Front Office system; ensuring correct data inputting and maintenance, to liaise with IT&T to control access levels, to issue passwords and to change configurations
8.To ensure that Mandarin Oriental- s grooming and appearance standards are maintained to demonstrate a professional image to guests
9.To oversee all arrivals, departures, room allocations and VIP amenities, ensuring accurate information is communicated to the front office team relating to any upcoming special requirements
10.To support the front desk during busy check-in and check-out times, ensuring personalised and professional service delivery to our guests at all times
11.To ensure management presence in the lobby in order to build positive relations with our guests by encouraging their feedback and to provide effective support to our team
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด