×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.08.2021 | Viewers 1,194
Salary :
เงินเดือน
20,001 - 25,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Prachuap Khiri Khan
ประจวบคีรีขันธ์

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Male/Female age 28-40 Year
2.Experience for Position 2 Year up
3.to have Leadership & Team work
4.Personality is Good
5.English Communication is Good
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Attend the daily operations meeting and report on any guest issues from previous day requiring attention.
2. Work closely with all department heads to ensure a flawless guest experience and guest satisfaction throughout their stay by ensuring that the hotel daily operations run smoothly.
3. Respond constructively in a timely manner to all guests- requests, inquiries and complaints made to the department. Keep GM / OM / FOM informed about the experience.
4. Check VIP arrival rooms daily and co-ordinate the setup of the appropriate amenities.
5. Conduct VIP site inspections as requested.
6. Develop, implement and monitor Guest Recognition Program providing operational departments with detailed information regarding guest preferences.
7. Ensure that the presentation of all public areas are kept tidy, well maintained and serviceable at all times, including overseeing the health and safety of guests and on-duty staff.
8. Support and encourage subordinates to maximize the yield of hotel revenue through upselling of hotel venue such as Room, Spa, F&B and all promotion packages.
9. Be a role model and motivate the team to achieve revenue goals for all expects (Returning guest, Club member, Problem Solving, Overall Experience & Recognition VIP.
10. Assist GM, OM & FOM in driving the FO team & F&B to achieve of the guest satisfactions.
11. Brief and keep the team & all departments updated on the basis of daily operations and other relevant information.
12. Provide VIP / club member- s Guest Data or preference by sharing to all concerned
13. Must maintain and uphold image and reputation of the hotel at all times.
14. Highlight important topics discussed in the daily operations meetings, as well as other notable matters which are of significance to the rest of the team.
15. Maintain communications with other departments via E-mail or phone in order to cut down on written messages or notes.
Welfare
สวัสดิการ
Benefit
- Accommodation / ที่พัก
- Uniform + Laundry / ชุดพนักงาน + บริการซักรีดฟรี
- Meal / อาหาร 2 มื้อต่อวัน
- Social Security ประกันสังคม
- Service Charge minimum guarantee / ค่าบริการรายเดือนขั้นต่ำ 3,000 บาท
- Public Holiday 13 day, Annual Leave with level, Birthday Leave, Leave other
วันหยุดตามประเพณี / วันพักร้อน / วันหยุดประจำวันเกิด / วันลาอื่น ๆ ตามกฎหมายแรงงาน
- Reward Star of the month, Reward Star of the year / เงินรางวัลพนักงานดีเด่นประจำเดือน /เงินรางวัลพนักงานดีเด่นประจำปี
- Other / อื่น ๆ

ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด